2012/11/17

skeleton

chicnova1chicnova2
Huh huh..väsynyt työläinen täällä vaan hei! Pääsin tunti sitten töistä ja oon ihan poikki!! Nyt pitäis jaksaa jostain kaivaa energiaa pakkaamiseen, sillä lähetään käymään mun "anoppilassa" :-D Eli mulla ei oo nyt hirveesti aikaa hölpötellä, mutta halusin vaan tulla esittelemään sen mun Chicnovan tilauksen, mikä tuli pari päivää sitten! Eli ekassa kuvassa näkyvä hamonen (toi on takaa pidempi, en tiiä näkyykö se oikeen tossa kuvassa..) ja sitten noi ihanat korvikset!! Olin tosi tyytyväinen noihin juttuihin ja uskon että teen nyt jatkossakin yhteistyötä kyseisen mestan kanssa :-) Harmittaa vaan kun tolla ilmasella kuljetuksella niissä kestää tosi kauan tulla (mulla meni reilu 2 viikkoa)

ps. HUOM HUOM!! Baggu koodi on voimassa enää huomiseen :-) Ne laitto mulle sieltä sähköpostia, että niiden sivut uudistuu tässä su-ma välisenä aikana, joten se koodi saattaa mennä umpeen jo vähän aikasemmin mitä luvattiin. Aattelin vaan infota jos teillä oli mielessä sieltä tilaaminen niin nyt ei kannata jättää ihan viimetippaan tota hommaa! :-) Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!

6 comments:

  1. missä oot töissä? :)

    ReplyDelete
  2. Sun blogissas on tosi ihana ulkoasu, varsinki noi sivussa olevat fb, bogilista yms jutut :) Miten ja millä oot tehny ne ?

    http://blognamedsweet.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon tehny ne illustrator nimisellä ohjelmalla (Adoben maksullinen ohjelma) koulussa! Noi on ihan helppo tehä sitte ku osaa käyttää kyseistä ohjelmaa :) oon ottanu netistä kuvia ja "vektoroinu" ne, eli muuttanut ne semmoseen muotoon, että vaikka niitä kuinka paljon suurentais nii ne pysyy yhtä hyvän laatusina..ja sitte harmaat palkit tein ihan normisti (niiku esim. paintissa voi vissiin tehä?? :D) ja sitte kirjotin tekstit!

      Delete
  3. mistä noi kukkalakanatt??

    ReplyDelete
  4. Oot tosi söpö tos ekassa kuvassa! :D <3

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!