2014/06/14

as long as we're together, there's no place I'd rather be


miekuvvaavalot

1. Meikäläisen normiluukista pikkasen poikkeava meikki. Systeri on meikkitaiteilija ja se kyllä osaa taikoa vaikka millasia taidonnäytteitä! Jos joku tarvii pääkaupunkiseudulla meikkausta vaikka kesän juhliin yms nii mulle voi laittaa viestiä nii annan yhteystietoja eteenpäin.

2. Katskun instagrammista katarinaruusu ryövätyt kuvat. Oltiin torstaina vähän teetä hörppimässä kun mulla oli ollu vähän epäonninen duunipäivä ja neiti halus piristää :-) Olin nimittäin matkannu Espooseen asti duuniin ihan turhaan sillä mulle kerrottiin paikanpäällä että olin vääränä päivänä siellä haha..noh tommosia sekaannuksia sattuu vaikka vähän se sillon vitutti kun sateessa piti kävellä ja olin kuin joku uitettu koira!! :-D

3. Helsingin keskustassa oli jonkun ravintolan pihalla kivat ulkovalot! Haluisin niin tommoset joskus mun omalle terassille/parvekkeelle.

Terve terve! Mites ihmisten viikonloppu on lähteny käyntiin? Meikäläinen on ainaki ollu vaan töissä ja sitten töitten jälkeisillä after work drinkeillä (kuuluu asiaan.) Nyt olis taas aika laittaa ittensä duunikuntoon ja mennä vähän maistattamaan ihmisille smoothieita. Musta tuntuu et oon syntyny promoduuniin hehe hyvää viikonloppua kaikille! ♥

ENG: Good morning everyone! How has your weekend started? I personally have just been working and then did a little catch up with an old friend over some sangria, pretty good I´d say!! Now I have to rush to work, smoothie promoting here I come :-D


15 comments:

  1. Anonymous14/6/14 10:43

    Yhyy joko noi sun hienot kalenterit on tuolt verkkokaupast loppu!? Näytti nimittäin että ei saatavilla kun yritin tilata:( oot tosi lahjakas ja kivan oloin kalenteri niin haluisin semmoisen itsellenikin kotiuttaa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. täh onko?! no voi hitsin vitsit..kyllä niitä varmaan ens viikolla tulee jo lisää :) ja saahan noita normi kirjakaupoistakin jos kerrot missäpäin asut nii tsekkaan mikä on lähin liike!

      Delete
  2. ihania kuvia! :) minkälaista työtä siis teet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. keikkahommia henkilöstövuokrausfirmalle :) nyt olin tekemässä promohommia yhessä k-supermarketissa eli seisoin vaa semmosen pisteen takana ja kaadoin maistiaisia kuppiin, easy job! :D

      Delete
    2. saako kysyä mikä firma kyseessä? saitpas äkkiä promohommia ku ite oon ettiny jo pidemmän aikaa!:)

      Delete
  3. Anonymous14/6/14 20:50

    Ompas sun kulmat erityisen kivat tossa naamakuvassa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. siskoniko siellä kirjottelee? ;D hehe kiitos! :)

      Delete
  4. Anonymous15/6/14 21:34

    must sulle sopii kyl tollaset vähä "luonnollisemmat" kulmat:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/6/14 21:43

    oot kyl superkaunis ja vaikutat nii mahtavalta persoonalta:) millo tulee siit tatskasta postausta!!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. piakkoin! kunhan saisin ton mun koneen takasin huollosta (en tajuu mikä siinä nyt voi kestää niin kauan....:D) Mun instagrammista (kristakuparinen) voi tsekkailla pientä sneak peekkiä

      Delete
  6. Anonymous19/6/14 18:52

    eikö susta tunnu hassulta että kaupoissa myydään SUN suunnittelemaa kalenteria?! Musta se on ainakin ihan kreisiä kun oon lukenut sun blogia todella kauan ja yhtäkkiä törmään kristan kalenteriin!! No mutta tosi siistiä, voisin miettiä että ostaisin itselleni niin siisti toi kyllä on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo siis en vieläkään voi käsittää sitä!! on se kyllä ihan kreisiä!! :--D

      Delete
  7. hei onks sulla ollu australiassa sairasvakuutus vai ootko käyttäny vaa vastavuorosta terveydenhuolto sopimusta? miks päädyit siihen ja miten sen kanssa toimittiin jos jouduit käymää lääkärissä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on op pohjolasta semmonen easy vakuutus missä on laajennettu matkavakuutus osuus :) se on ainakin mulla toiminu hyvin!

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!