2018/06/21

siks kai oon niin huoleton, tiedän olevani kuolematon


sumppiakämppäauringonlasku
kahvi
balifilm
meitsi
bali
pyörä2

Morjens morjens!

Hyviä uutisia! Meitsi pääsi ajotestistä läpi ja nyt päässyt jo parin viikon ajan kruisailemaan ympäriinsä mun rakkaalla, jonka tietysti nimesin Jaxoniksi, Jaxon Tellerin mukaan..(se hottis siitä Sons Of Anarchy sarjasta jos joku ei jo tiedä sitä niin tehkää itellenne palvelus ja googlatkaa). Satuin  myös ehkä tekemään lähempää tuttavuutta baarissa yhen kundin kanssa sunnuntaina joka näytti ihan siltä näyttelijältä haha..että tämmönen teemaviikko sitten :-D

Nyt tuleva viikko onkin sitten synttäriteemainen sillä lauantaina juhlitaan mun 24-v syndejä. Oon kyllä super liekeissä siitä, että miten paljon oon saanut mun elämän bucklistiltä (onks tälle sanalle ees suomenkielistä versiota??) tehtyä jo juttuja tähän mennessä. Kokoajanhan sitä tietysti tulee kirjattua siihen listaan uusia juttuja mitä enemmän sitä näkee ja kuulee juttuja mitä itekkin haluu tehdä ja kokea, mutta sitähän se elämä on, ikuista inspiroitumista.

Menkää, tehkää ja kokekaa rakkaat lapset. Ei me täällä maapallolla ikuisesti eletä!!


11 comments:

  1. Anonymous21/6/18 23:28

    Olis kiva kuulla sun bucket lististä lisää:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vois jokukerta kirjoitella aiheesta!

      Delete
  2. Anonymous23/6/18 11:48

    Ihania kuvia! Ootko muuten sen aussitytön kaa vielä kaveri kene kaa hengailit sillo aika alkuaikoina ku muutit sinne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oo. Mulla meni vähän yli sen jutut ja muutenki se muutti Sydneyyn nii ei tuu nähtyä enää!

      Delete
  3. Anonymous25/6/18 05:54

    Hahahaha toivottavasti et tehnyt laheista tuttavuutta Love Islandin Jaxin kans!!

    Eiku hetkinen... sehan on Espanjassa. Huh.

    (kundi joka on vaihtanut oman nimensa Jaxiksi, sama hiustyyli ja Sons of Anarchy tatuointi selassa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tää kundi on kyllä mun kiikarissa :--D löin kaverin kas vetoa et kahden vuoden sisään mun täytyy jotenki onnistuu hook up sen kanssa Haha...mut ihan läppä äijä kyllä mitä ihmettä!! Menee vähän yli

      Delete
  4. Anonymous27/6/18 17:18

    Missä muute tutustuit sillo aikoinaa siihe skottimieheen? Et sillo hirveesti mainostanu häntä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baarissa tietysti :D

      Delete
    2. Tekisitpä postauksen:-(

      Delete
  5. Todella ihana blogi sulla! Olen itse lähdössä Asutraliaan Perthiin opiskelemaan helmikuussa ja tämä blogi on senkin takia ollut mahtava löytö =)

    ReplyDelete
  6. Moi.

    Olis kiva kuulla uusia juttuja sun elämästä siellä Down Underissa... :)

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!