2016/01/23

weekend down south


surf1
paitadownsouth1kahvilabakery1girlsblogitaivaskuvarivermouthyepikkuruuskirt
cornsmall
peacenyeblogisurffi

Ahhh take me back Margaret Riverille!! Mulla oli ihan paras loma aikoihin, kun joulun tienoilla otin kaks viikkoa vapaata. Lähettiin tyttöjen kanssa Down South viettämään uuttavuotta ja surffaileeman. Oon niin ilonen, että mulla on myös täällä ausseissa niin paljon hyviä suomiystäviä! Ei oo suomalaisten voittanutta hahah..Omia parhaita kamuja Suomenna on tietysti ikävä, onneks on puhelimet ja skypet tänä päivänä (musta tuntuu että lähetellään enemmän kyllä kirjeitä ja kortteja haha #oldschool).

Tällä hetkellä jumittelen töissä, yhtään en laske minuutteja viikonlopun alkuun eeeeheeeei en tietenkään (aika tarkalleen 1h 25min). Mä yritän tänään saada muijat meille yökylään ja tarkotuksena olis käydä tsekkaamassa vuosittainen Fringe festivaali, se on aina niin näkemisen arvonen kyllä! Pitää yrittää olla vähän vähemmän tuiterissa tällä kertaa niin muistaisin jotain kuviakin ottaa :-D Huomenna aamulla mä ajattelin lähteä paikallisille marketseille myymään, vähän samantyyppinen häppeninki kuin joku Hietsun ulkoilmakirppis..mulla on taas niin paljon vaatteita myytävänä että pistää miettimään mistä niitä kokoajan tulee lisää..no mutta joo, hyvät viikonloput kaikille, shopaholic kiittää ja kuittaa!

No comments:

Post a Comment

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!