2013/03/14

huomenta!

ruokakassivaatetaaalehtishoortikasvi
1. Saanko esitellä mun uuden lemppariruuan: riisiä, soijaa ja lohta! Tää on niin nopee tehdä, sillä ei tarvi kun keittää riisit :-D
2. Mun tekemä kangaskassi. Oon taas aatellu, että voisin alkaa piirtelemään noita enemmänkin..:-)
3. Oon kiitettävästi onnistunu vähentämään mun vaatearsenaalia, sillä tajusin just eilen ettei mulla oo näitten kuvassa olevien vaatteiden lisäksi enää kuin yksi lipastollinen vaatteita!
4. Tilasin vähän aika sitten Trendin, koska bongasin tän hyvän tarjouksen (oikealla sivupalkissa). Olin ajatellu ostaa tommosen lumenen valokynän, mutta nyt sain sen halvemmalla, kun tilasin noi neljä lehteä..heh :-D
5. Mun kaikki farkkushortsit! En malta oottaa kesäkelejä!!!
6. Oonkohan koskaan kertonut teille kuinka huono mä oon hoitamaan kasveja? Tässä mun viimesin kasvi joka kuoli...oikeestihan ton pitäis näyttää tältä...hups :-D

ps. olisko teillä kiinnostusta kirjavinkki postaukselle? Voisin jakaa teidän kanssa jotain hyviä romaaneja :-)

20 comments:

  1. Anonymous14/3/13 09:31

    Aivan ihana tuo kassi! Rakastuin<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voisin tehdä noita muutaman myyntiin sinne sunnuntain kirppikselle, jos vaikka pääset sinne noutamaan itelles oman? ;)

      Delete
  2. Joo tee kirjapostaus! lukeminen on parasta ikinä ja rakastan saada uusia kirjavinkkejä :-) noi farkkushortsit on ihania, haluun kans...

    ReplyDelete
    Replies
    1. voisin illemmasta julkasta sen :)

      Delete
  3. aw toi kassi on ihana! ja on kiinnostusta kirjavinkkipostaukselle! :--)

    ReplyDelete
  4. Anonymous14/3/13 12:06

    ahahaha toi kasvi! ostin itelleni viime sykynä semmosen piikkikasvin ja oletin sen olevan kaktus, no eipä ollukkaa ku ei se viikkoa selvinny ilman vettä ::( ::D huuuuups! sen kuulu olla pinkki mut nyt se on ollu viimeset 4kk ruskee:) so i feel you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai olisko sitä pitäny kastella enemmän? hups...:D miksei ikean kasveissa voi lukea hoito-ohjeita!?!? :D

      Delete
  5. Anonymous14/3/13 12:17

    Onks se kirppis lähellä keskustaa ja onko se iso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.facebook.com/events/427538697332668/ tuolta facebook eventistä löytää kaikki tiedot (sen enempää en minäkään tiedä) :)

      Delete
  6. Anonymous14/3/13 13:45

    Tee vain kirjavinkkipostaus! Pitäisikin saada uutta luettavaa :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous14/3/13 15:36

    laita ne kassit tännekki mitä viet kirppikselle, nimittäin täällä on yks halukas lukija joka vois ostaa semmosen! niin ihmiset sais pyytää sua tekemään haluamansa laisen kassin, ku laitat tänne kuvia niistä, mitä on tarjolla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, tee kirjavinkkipostaus! :--)

      Delete
    2. kävin tänää ostamassa niitä kasseja mut ne oli loppu :( löysin vaan yhen !! joten jos haluut että teen sulle tommosen hirven nii laita sähköpostia: krista.kuparinen@hotmail.com :--)

      (hinta 10e ja sisältää postarit!)

      Delete
  8. Ihanat kuvat ja kiva toi kangaskassi! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous14/3/13 21:08

    Aivan ÄLYTTÖMÄN upeita kuvia ! Tykkään hirmusesti sun blogista ja kirjotustyylistä :)!

    ReplyDelete
  10. Anonymous17/3/13 18:36

    Mä luulin olevani ainoo tän soija/lohi/riisi villitykseni kanssa mut en ookkaan! On kyllä maailman parasta!

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!