2013/05/15

I want for summer...

Moi! Joku tossa kyseli jokunen viikko sitten, että voisinko tehdä "summer wanties" postauksen, eli mitä kaikkea haluaisin tulevana kesänä ostaa/käyttää. Aattelin, että täähän on kiva postausidea ja päätin nyt tänään vihdoin toteuttaa sen (tässä vierähti kyllä jokunen tunti koota nää....:-D). Mulla on aika selkeet visiot aina mitä milloinkin haluan ja tässä on nyt muutama juttu, mitkä mun vaatekaapista tuntuu puuttuvan! Tuotekuvat on kauppojen omilta nettisivuilta napattu ja kuvat niiden välissä on täältä luvan kanssa lainattu.

kesäpostaus1topshopkengätkesäkuva2möönkikesäpostaus2valkoistakesäkuva3paidattopshoppaitsivalkkesäkuva5aajamonkikesäkuva4
1. Jellies sandaalit Topshop
2. toisen kollaasin jutut Monki
3. "valkoisen kollaasin" jutut vasemmalta oikealle American Apparel, Monki, BikbokMonki
4. kaikki topshopista paitsi valkoinen toppi Bikbok
5. American Apperellin takki/college sekä mekko Monki

AAAA ME WANTS!! Mun listalla oli aikaisemmin myös lippis sekä kuviohousut, mutta ne löytyivät justiinsa viimeisimmällä Helsingin reissulla (postausta tulossa soon!). Nyt sitten noi loputkin vois löytää tiensä mun vaatekaappiin ;-) Mites te? Löytykö meiltä yhteisiä haluamisen kohteita?

2 comments:

  1. no noi jelly shoesit!!!!! please yesss yeesss yeeesss mut en uskalla tilaa netistä kun en tiedä yhtään miltä ne tuntuu ja pysyykö 36 mun jalassa :-( vaikeeta! toivottavasti bongaan barcelonasta jotkut joita vois sit testailla. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mä en viitti tilata, koska mun matkalaukkuun ei varmaan enää mahu yksikään kenkäpari :DD mun täytyy kans sieltä ausseista sit yrittää bongailla! :)

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!