2013/11/05

take that money/watch it burn/sink in the river/the lessons are learnt

meitis
 Lauantaina Leedervillessä hengailemassa Jennin kanssa.
parikuvaa
 Mun uus Mooloolan jumpsuit!  // Meikä ja ihana Emily halloween kekkereillä :-)
vohvelit
 Perjantai-iltapäivällä käytiin Jennin kanssa vetämässä kaakaot ja vohvelit keskustassa, oi miten hyvää oli 
kahvila
Leedervillessä on yks tommonen ihana kahvila mistä saa kaikkia ihania kakkuja!tytöt
Perjantai-iltana ulkona suomityttöjen kanssa!  // seuraavana päivänä fressinä liikenteessä :-D
halloweenbileet
Halloween housepartyt! Valehtelematta hauskimmat kotibileet missä oon ikinä ollu! Tuli tanssittua aamun pikkutunneille asti ja tunnelma oli katossa koko bailujen ajan :-)
halloween
 Bileitten koristeluihin oltiin panostettu ihan huolella!  // Ihanat Phil ja Shannae 
merirosvo
 Meikäläinen valmiina lähtemään ulos tyttöjen kanssa perjantaina! 
insta Shannaen kanssa lähtövalmiina!  // meijän toissa viikonlopun roadtrip eväät 

Iltaa! Blogin facebook seuraajille heitinkin tossa arvotuksellisen kysymyksen, että mitä outoa on tässä kuvassa..noh mun kädessä oleva älypuhelin tietysti! Monet mun kaverit varmaan hyppi riemusta ton kuvan nähdessään, sillä ne on hokenu mulle älypuhelimen hankkimisesta jo ikuisuuden. Totuus kuitenkin on se, että kysyinen kännykkä mun kädessä on Jennin iPhone ja mä vaan halusin räpsästä sillä mun asusta kuvan kun oltiin shoppailemassa, hehehee :-D Tän postauksen kuvat on kaikki siis pääasiassa Jennin räpsäsyjä, mutta mahtuu mukaan pari Shannaenkin ottamaa kuvaa. Ehkä mä vielä joku päivä hommaan sen äylpuhelimen, ehkä....(todennäkösesti en, oon niin kiintyny tähän mun simpukka luuriin)

Ja juu, postauksen kuvia ei varmaan tarvi sen enempää selitellä, kuvatekstit varmaan kertoo kaiken? :-) Vähän epäloogisessa järjestyksessähän mä nää tänne pistin, mutta jotenkin noi kuvat meni paremmin yhteen tässä järkässä! Mun piti muuten postata nää kuvat jo monta tuntia sitten, mutta päädyttiin skypeilemään Tuulin kanssa koko illaksi niin nyt mä meenkin tästä vaan suoraan nukkumaan, öitä 

26 comments:

  1. Mielettömän kivoja kuvia taas kerran:--) Erityisesti toi eka on ihana ja tokan kuvan jumpsuit <3___<3

    ReplyDelete
  2. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia!! :-)
    xx Sarina

    ReplyDelete
  3. hahaha munki kaverit aina valittaa ku mulla ei oo älypuhelinta ni ne joutuu maksaa mun takia viesteistä muka niin paljo :---D mutjoo mulla ois kyl viimeistää joulukuus tarkotus hommata joku älypuhelin, jos saan aikaseks ku mulle tää vanhaki kyl kelpais mainiosti

    mut ihana postaus taas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei älä!!! stay strong sister!!!! :D

      Delete
  4. Olitko sä hoitanut paljonki lapsia ennen ku lähit aupairiks? Ja tarvisko siihe jotai suosituksia niiltä perheiltä kenen lapsia olit hoitanu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli mulla aikasempaa työkokemusta lasten kanssa, mutta ei aupairin hommien saamiseen välttämättä tarvi erityisempää kokemusta :) ja ainahan sitä voi sanoa että on naapurin lapsia hoitanu..harvoin kukaan kyselee suositusten perään! :)

      Delete
  5. Eikä!! Rakastuin just tohon sun playsuittiin!!! Mäkin tahon :-D

    ReplyDelete
  6. ääks noi vovhelit näyttää hullun hyviltä!

    On My Way

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne oli ihan jees! vähän olisin kaivannu jotain jätskiä siihen tai jotai :D

      Delete
  7. Anonymous5/11/13 21:37

    minkäväriset sulla on luonnostaan hiukset :--)? mun mielestä noi blondit mitkä sulla oli joskus OLI IHANAT <3 miten värjäsit ne? niin ja se vielä että minkä lukion siis kävit ja mihin lähdit lukion jälkeen kun en saa kunnollista selkoa aiemmista postauksista kun nyt siun blogin vasta löysin ja heti ihastuin !:---) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun luonnollinen väri on ruskee (suomalaiseen tapaan vähän maantien harmaa :D)

      ja se blodaus oli ehkä huonoin idea ikinä, mulla meni niiiiin paljon rahaa siihen vaalennusoperaation ja mä värjäsin niitä yhteensä varmaan 10 kertaa ennenku ne oli sellaset ku halusin ja silloinki ne meinas kokoajan mennä liian keltaseks!

      eli siis kävin kampaajalla ja kotona värjäsin myös :)

      Kävin Salpauksella graafisen suunnittelun linjan ja sitte siinä samassa toteutin kaksoistutkinnon eli olin Salpauksen omassa "lukiossa" suorittamassa mun lukiotunnit :)

      ja mä oon nyt australiassa!!

      kiitos<3

      Delete
  8. Anonymous5/11/13 22:08

    miten oot saanu paikallisia kavereita? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutustuin mun host äitin kautta yhteen jäbään ja sen kautta Shannaeen ja sitte siitä se lumipallo lähtiki vyörymään :D ihmisten kautta tutustunu uusiin tyyppeihin :)

      Delete
  9. Voi ku kivoja kuvia :--) oot kyllä niin aidon tuntunen tyyppi!! Ja niin kaunis!

    ReplyDelete
  10. aaa toi jumpsuit on niin ihana :D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. sanos muuta<3 en malta oottaa et pääsen käyttämään sitä!!

      Delete
  11. apua miten mageee jumpsuittiii!!!

    ReplyDelete
  12. Respektii simpukan käytöstä! Ihan tosissaa, kuinka monella nuorella oikeesti nykyää näkee noita. Melkei vois itekki siirtyy niihi takas, todennäkösesti ne pelittää noin viiskyt kertaa paremmin ku ykskää älypuhelin :D ja niis on parhaimmat pelit haha!

    Ps. tuo tuo jumpsuit on melkosen cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo siis siinä kestää akku yli viikon! just hyvä tämmöselle ihmiselle joka ei ikinä muista ladata puhelintaan :-D

      Delete
  13. Aah täällä myös yks, joka rakastu toho jumpsuittii!! Ja woop mitkä kemut! Sulla on kyllä kivoja aina nää postaukset, vaikkei niissä mitään 'sen kummempaa' ookkaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos<3 ja joo, en malta oottaa et saan tänään laittaa ton jumpsuitin päälle!

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!