2013/11/29

You were the sun and moon to me / I'll never get over you, you'll never get over me


aamuminavainkaikkeeidleedervilleriinunkaakukkalehtimyrskyphoto9966ruusujaa

Holaaa! Meikäläisen vapaa viikonloppu starttas n-y-t- NYT! Aattelin tästä lähteä kauppaan hakemaan vähän ruokatarvikkeita huomista varten kun mun lempparitytöt tulee meille alottelemaan ennen Stereosonic festareille lähtöä. Booliainekset hain valmiiksi jo eilen (prioriteetit kunnossa? haha).

Eli nyt viikonloppuna suunnataan kahen päivän festareille (la ja su) kattomaan mm. Calvin Harrisia, Empire of the sunia, David Guettaa, Armin Bruudenia yms. En malta odottaa, jee! Multa nimittäin meni ohi kaikki festarit viime kesänä kun tulin tänne Ausseihin joten nyt otetaan vahinko takaisin. Ihan ensiks me kuitenki mennään tänään mun naapurin 21v synttäreille, huh huh miten mä jaksan tän koko viikonlopun? Onneks maanantaina pääsee taas töihin lepäämään - vai miten se sanonta menikään? ;-D

hyvää viikonloppua kaikille 

29 comments:

  1. oi miten ihania kuvia taas! :-)

    ReplyDelete
  2. Ooh kuulostaa niin mahtavalta, voi ku voisin olla siellä!!!! Pidä hauskaa kulta <3

    ReplyDelete
  3. Sulla on kyllä oikeesti silmää näille kuville. Ihania taas jälleen kerran :)

    ReplyDelete
  4. Hihii armin van buuren oisko kuitenkin :) kelpais kyllä lähtee tonne ai vitsit sentään. ja rakastan näitä kuvia aina vaan!

    ReplyDelete
  5. hahah paras biisi <3 tiesitsä että tän above&beyondin takana on suomalainen? suomen oikeesti menestynein muusikko varmaan ikinä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tienny!! hmm oon kyllä aina tosi pihalla kaikista musajutuista..:D

      Delete
  6. Ihan mahtavat festarit tulossa!! :)

    Picture Me

    ReplyDelete
  7. ojojooo sun blogi on paras, piristää aina hurjasti mun päivää :-----) tulee itelleki sellane olo et elämäs on mahollisuus tehä mitä vaa ja just sitä mitä haluu

    oot ihku

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kiitos säki oot ihku<3 :--)

      Delete
  8. kuka on Armin Bruuden? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no se oliki joku amin vaa buuren mutta mitäpä pienistä :D mut joo jos tää kommentti ei ollu tarkotettu kettuiluks nii kantsii ainaki kurkata tää biisi - mun mielestä ihan paras!! :)

      http://www.youtube.com/watch?v=UhYIA0rwb7k

      Delete
  9. hahah se on armin van buuren eikä armin bruuden XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo se on kato kavereitten kesken armin bruuden ;) no ei hahah joku aivopieru vaa iskeny mulle ku kirjotin tota :D

      Delete
  10. Onpa kauniita kuvia:)) Ja hei kivat viikonloppusuunnitelmat sulla, mullakin on onneks vaikka mitä kivaa tiedossa, vaikka tää suomen sää masentaakin ihan hulluna:p

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. http://aussiehair.tumblr.com/job Täähän ois sulle loistava homma! Paitsi että sulla ei vissiin oon instagramia? :D

    ReplyDelete
  12. o l e t m a h t a v a !
    En muuta keksi sanoa, kiitos että piristit mun päivää ihanilla kuvilla (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi ite oot ihana, kiitos kivasta kommentista <3

      Delete
  13. Ei hittolainen, Empire Of The Sunin keikka pari vuotta takaperin Flowssa oli kyllä mielettömintä mitä oon koskaan pienin silmineni päässyt todistamaan! Toivon samaa elämystä myös sulle niiden parissa :D

    ReplyDelete
  14. heihiei selasin pitkästä aikaa sun blogia ja oot austraaliassa!! miten tää on tapahtunu? (oon laiska lukia,kuvia tykkään selailla) Mitä teet sielä ja miten päädyit sinne ja miten sun kämpälle suomessa tapahtu? : ) kauheet utelut, haluan tietää:) Ja oon tosi kade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "haluan tietää"
      sit kannattais vähä varmaa lukee näit postauksii..

      Delete
    2. http://kristakuparinen.blogspot.com.au/2013/05/destination-perth-australia.html

      tossa postauksessa kerroin mun lähtösuunnitelmista ja miks halusin lähtee yms :)

      ja kämppään hommattiin uudet vuokralaiset, ei sen ihmeempää!

      :-)

      Delete
  15. Anonymous1/12/13 13:32

    millane matkavakuutus sulla on ku oot siellä? :----)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on pohjolasta muistaakseni semmonen "easy paketti" :)

      Delete
  16. Anonymous1/12/13 17:55

    Oon pikkasen kade sun viikonloppusuunnitelmista... Ja oikestaan näin pimeen talven iskiessä tänne Suomeen, oon kade sun elämästä siellä ihan kokonaisuudessaan :D Pidä hauskaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kyllä tänne australiaan yks Pilvikin mahtuu jos haluut liittyä seuraan ;)

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!