2012/12/10

joululahjavinkkejä: viimeinen osa!

jouluvinkit
1. Nimikirjainkoru on mun mielestä kaunis ja sopis mun mielestä lahjaks äidille tai vaikkapa parhaalle kaverille, click!
2. Teekannu on kaunis, mutta ei hinnalla pilattu. Tän vois antaa vaikka siskolle, äidille tai teenjuontiin hurahtaneelle kaverille, click!
3. Jos asustelee Ikean lähistöllä tai muuten vaan sattuu käymään siellä ennen joulua, niin suosittelen tsekkaamaan sieltä lakana ja kangasosastot! Kävin ite just siellä ja fiilistelin kaikkia kivoja kankaita mitä siellä oli. Kädentaitoiset voisivat loihtia kaverille vaikka ompelemalla uudet tyynynpäälliset! Click!
4. Meikkilahjojen kanssa kannattaa olla tarkkana ettei osta väärää sävyä tms. Jos tietää kaverin luottotuotteen tai on kuullut hänen puhuvan jostain tietystä tuotteesta, niin mun mielestä siinä on hyvä lahjaidea. Varmoja valintoja on tietysti aina punaiset huulipunat ja hyvät ripsarit! Pakettiin kannattaa laittaa vaikka vähän karkkeja mukaan niin paketti tuntuu tuhdimmalta :-)
5. Kynttilät on mun lahjalistalla ehdottomasti ja ne on mun mielestä hyvä lahja sellaselle jolla on jo kaikkea. Tigerista oon löytäny aika hyvään hintaan noita, click!
6. Jouluvalot! Unohdin nää mun omalta joululahja toivelistalta, mutta noi olis aivan ihanat. Meillä ei muuten oikeen oo mitään joulukoristeita, sillä tää on meijän eka joulu omassa kodissa eikä oo vielä tullut hankittua mitään. Nää luultavasti laitan tilaukseen, koska hintakaan ei ollut ihan mahottoman paha, click!

Illan pohdintaa vielä lopuksi..

Olin ihan innoissani kun uusin Trendi tipahti postiluukusta ja siinä oli joululahjavinkkejä mitä olin innolla odottanu.. MUTTA tälläkin kertaa olin hirveen pettyny, sillä lähes kaikki vinkit oli täysin mahdottomia toteuttaa opiskelijabudjetilla..muutenkin tuntuu, että kaikki joululahjavinkit on järjestäen liian kalliita toteutettaviksi..siis camon ei mulla oo varaa ostaa mitään merkkivaatteita jokaiselle kaverille :-D Yritin näihin omiin vinkkeihin koota jotain vähän alle ja yli 20e maksavia juttuja, mutta vinkkinä vielä tiukemmalla budjetilla oleville: sopikaa kaveripiirin kesken, että jokainen ostaa vain yhden lahjan. Sovitte sitten yhdessä jonkun hyvän päivämäärän millon kokoonnutte yhteen juomaan glögiä ja syömään joulutorttuja sekä vaihtamaan lahjoja. Ideana olis siis, että jokainen laittaa oman lahjansa lahjakasaan ja siitä arvotaan jokaiselle yksi paketti! Näin säästytään miljoonan paketin lahjastressiltä ja jokainen saa jotain ehkä vähän arvokkaampaa. Toivottavasti mun vinkeistä oli teille hyötyä, nyt hyvät yöt! :-)

4 comments:

  1. Me tehdään kaveriporukan kanssa just noin :) Kahdeksan lahjaa kun on hieman liikaa ostettavaksi, jos jokaiselle ostaa edes 10 euron lahjan!

    Nää vinkkipostaukset oli aivan ihania, kiitos! ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. noi valot on niin söpöt, tehny jo kauan mieli ostaa!

    ReplyDelete
  3. mä en kans tykkää siit ku tosi monissa blogeissa ja lehdissä on just jotain monen kympin tai sadan euron lahjavinkkejä.. vaikka asunki vielä kotona ei mulle silti raha tuu taivaasta :D oli tosi kiva ku teit just noit kollaasei mis oli pikku budjetti!

    ReplyDelete
  4. onko toi etsy ihan turvallinen paikka tilata tai ootko tilannu sieltä ite aikasemmin? :) valot on tosi kivat!

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!