2014/09/18

Kaisaniemen kasvitieteellinen puutarha

peurakaktuskasvittikkunapuutarhassaviidakkojenniferrlumpeetkukkanenkasvitiet1ksajnniferkasvejapuutarhalehdetruukuissajennifeer

No voi jösses..miten multa onkaan voinut jäädä tää postaus julkaisematta?? Kävin tossa äsken läpi mun tekstejä ja huomasin tän luonnoksen..noh parempi myöhään kun ei milloinkaan :-D Nää kuvat on otettu joskus heinäkuun alussa kun käytiin Kaisaniemen Kasvitieteellisessä Jenniferin kanssa. Aivan ihana paikka mun mielestä. Oltiin siellä tosi hyvään aikaan, sillä noi isot kukat ulkona oli justiinsa kukassa. Mitäs te tykkäätte? Ootteko koskaan käyneet?  Mä kävin tuolla vielä uudestaan Katskun kanssa kahvilla, koska kyseisessä paikassa on aivan ihana kahvila joka kannattaa testata.

14 comments:

  1. Wow, super upeita kuvia!

    Www.iinaemiliasd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mä en oo edes tienny tosta, vaik oon Helsingistä :DD oon aina vaan käyny siinä stadikan lähellä olevassa joskus koulun kaa, mut pitäis varmaan toiki testaa, haha! ihanii kuvii taas kerran :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo todellakin käymisen arvoinen paikka! :)

      Delete
  3. Anonymous18/9/14 11:32

    mistä toi ihana vaaleenpunainen mekko on ? :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/9/14 13:01

    voii kivoja kuvia:)

    ReplyDelete
  5. Onpa upeita kuvia!! Siis toi 10 kuva, ihana tunnelma - super!!

    ReplyDelete
  6. ÄÄk ihanat te, ja ihana toi puutarhakin!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous19/9/14 12:28

    oot nii nätti!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous19/9/14 19:35

    Kirosin ääneen ku näin ton otsikon :----D Ehkä mä kestän vaikka oonki todella vinksahtaneen näkönen taas vaihteeks... Fiilistelen kyl tota ekaa kuvaa ihan täysillä! Saat hei laittaa näitä mulle vielä joskus johonkin jakoon ;)

    ReplyDelete
  9. Anonymous19/9/14 19:35

    nii joo tee jenskaferrari jäi uupumaan.... se on sit kans oikeesti mä! en jaksa kirjautuu bloggeriin heehhheh

    ReplyDelete
  10. Anonymous19/9/14 22:39

    hnngh oot iha super upee:---)

    ReplyDelete
  11. Anonymous20/9/14 12:54

    Upeita kuvii, varsinki toi missä istut tos lammen reunalla kiveyksellä ja tatuointi näkyy hyvin. Noi on muuten alppiruusuja noi kukat joita oot kuvannu, haagassa, helsingistä löytyy ihan alppiruusupuutarhakin, se on upee näky sillon ku ne on kukassa.
    Oot tosi kaunis :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous22/9/14 19:36

    Ihana fiilis näissä(kin) kuvissa.

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!