2013/10/21

last friday night

pizzallapizzapizzapaikka
Restaurant Pizza Bellaroma
Iltaa! Mitäs sinnepäin ihmisille kuuluu? Tänne kuuluu kiitos hyvää. Oon taas perus rutiinien mukaisesti laittanu lapset aamulla valmiiksi koulua varten ja kyydinny ne myös sinne, sillä mun host-äitillä oli niin kauhee darra ettei se voinu tehä sitä ite :-D Sen jälkeen olin vapaa koko päivän ja kävin heti ensitöikseni hakemassa postista yhen kauan odotetun paketin!! Paketin sisällöstä saatte tulevissa postauksissa kyllä erittäin selkeän kuvan, mutta jos ette malta odottaa sinne saakka niin täältä voitte kurkata pientä ensimakua siitä mikä se on.

Aamupäivästä sitten lähettiin Shannaen kanssa pyöräajelulle ja hengailtiinkin siinä sitten koko päivä ennenkuin lähin hakemaan lapsia koulusta. Heitin skidit sen jälkeen niitten isälle ja kävin noukkimassa Jennin kyytiin. Mentiin meille tekemään illallista ja kattomaan leffaa = täydellinen päätös päivälle!

Tän postauksen kuvat on kuitenkin perjantai-illalta, kun oltiin viettämässä rentouttavaa viikonlopun alkua Riinan kanssa. Käytiin yhessä ihanassa italialaisessa raflassa vähän juomassa viiniä ja syömässä mahat täyteen :-) Musta on niin kiva, että täällä on illat alkanu olemaan tosi lämpimiä. Meille tuli ihan semmonen lomafiilis kun vaan käppäiltiin pitkin kaupunkia iltasella eikä ollu yhtään kylmä!

Nyt mä muokkailen vielä tän päivän kuvat valmiiksi tulevaa postausta varten ja painun nukkumaan..öitä ♥ (ps. kuin hyvä ton äijän ilme tossa vikassa kuvassa? :-D)

6 comments:

  1. joo mäki katoin et wooo mikä tilannekuva xD oot mahtava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo iha hauska tilanne tuli ikuistettua :-D kiitoksia vaan!

      Delete
  2. Sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis :) Musta on niin helppo samaistua sun juttuihin, kun itsekin muutama kuukausi sitten muutin ulkomaille, tosin opiskelemaan. oon myös huomannut, että sulla on tosi hyvä iho haha :D et haluaisi valaista miten hoidat sitä? lempparituotteita? Niin, ja onko muutes aikomuksenasi yhä suunnata graafiselle alalle aussivuoden jälkeen? Missä oot ajatellut että haluaisit opiskella? Nää valinnat tulee oikeasti nopeammin eteen kuin uskoisikaan... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en hoida mun ihoa pahemmin mitenkään, pesen aamuin ja illoin jollain ihan perus markettituotteella..oliskohan ollu nivea käytössä tällä hetkellä? :) ja mä en käytä mitään meikkivoiteita tai puutereita eli ihan perus rasvaa vaan nassuun iltasin ja aamusin :)

      ja joo oon aatellu jatkaa graafisen suunnittelun opintoja vielä korkeammalle tutkinnolle tän aussiseikkailun jälkeen :) ja oon aatellu opiskella ulkomailla, luultavasti eurooppaan päädyn! kööpenhamina kiinnostaa, samoin belgia!

      Delete
  3. Haha on kyllä ihan loistava tuo jätkä :DD

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!