2013/10/20

uus lempparihame

hamonenperth2shannaephilmikkihiiripannariperth4bottleshop

Iltoja! Ihan ensimmäiseks sortsit siitä etten oo kauheesti ehtiny postailemaan..oon kauheena ollu menossa kokoajan enkä oo ehtiny koneelle istahtamaan ennenkun vasta tänä iltana. Nyt oonkin sitten muokkaillu viikonlopun kuvia parisen tuntia, joten postattavaa matskua löytyy taas parille seuraavallekin päivälle ;-) Viikonloppu oli ihan huippu - ja vaikka jouduinkin tänään vahtimaan lapsia koko päivän - niin sanoisin että yksi rentouttavimmista viikonlopuista mitä mulla on pitkään aikaan ollu! Vietin paljon laatuaikaa kavereitten kanssa ja käytiin hyvissä ravintoloissa syömässä yms..pari kivaa löytöä tuli myös tehtyä yhestä second hand kaupasta ja toinen niistä mulla onkin päällä näissä kuvissa. Oon ettiny just ton tyyppistä hametta ikuisuuden ja nyt se sitten lähti kotiin, jeeee meikä on fiilareissa! mitäs te tykkäätte?

11 comments:

  1. Tosi jees toi hame :-)
    ps. mä <3 sun blogi!

    ReplyDelete
  2. Hei oon menossa ensi vuonna Perthiin 3 viikoksi :) Onko sulla jotain must see nähtävyyksiä tai paikkoja mihin kannattaisi ehdottomasti mennä tuona aikana :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kings Park on ainaki tosi kiva piknik/hengailu puisto (tokavika kuva otettu sieltä) ja sitte rantsuun kannattaa kans tottakai mennä..scarborough beach/sen lähiympäristö on tosi kivoja! Kannattaa myös ehottomasti käydä sunnareilla (sunnarit=sunnuntai iltapäivä/ilta baarissa) Botanica nimisessä baarissa :-) Muuta mulla ei nyt tähän hätään tuu mieleen, mutta no worries, teen varmaan jonkun vinkkipostauksen Perthistä ennenku sä ees ehit tänne tulemaan :)

      Delete
  3. tosi kiva hamonen, just sun tyylinen:)

    ReplyDelete
  4. aika lyhyt, tai sit kuva vääristää jotenkin? mutta kiva on!!

    ReplyDelete
  5. en tajuu miten noin lyhyitä hameita voi käyttää peba vilkkumatta... :D

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!