2014/08/27

everyday photos

Nyyyt vuorossa aikaisemmin julkaisemattomia kuvia mun puhelimesta! Nää ei siis oo instagramista, siellä on ihan omat settinsä (@kristakuparinen). Ite en oikeen näe pointtia julkaista instakuvia täällä blogin puolella kun ne sieltä jo näkee. Kukaan ole niitä kauheesti kysellytkään niin pidetään tää systeemi tälläisenä eiks yeah? :-)

Tällä hetkellä oon hyvin kotoutunut Perthiin. Kymmenen päivää Adelaidessa meni niin nopeesti! Kuvia ja kuulumisia siltä (sekä Belgian reissulta) luvassa tulevina viikkoina. En oikeen tiiä mistä mä aloittaisin näiden kuvien purkamisen kun niitä on niiiin paljon haha..

post5

1. Söpöjä kukkasia jonkun talon portailla 2. Meikäläinen pulikoimassa Lahden maauimalassa 3. No se kalenteri! Niitä pitäisi tulla lisää Suomalaiseen myyntiin, mutta näköhavainnoista voi ilmottaa mulle..tuntuu että sitä ei oo enää mistään saatavilla?? 4. Rosee Sangriaa nam

post7

1. Bestieee 2. Lahti ja järvimaisema 3. Tehtiin ihan sairaan hyvää avokadopastaa mun kaverin kanssa (tai mä olin suurimmaks osaks vaan henkisenä tukena haha) 4. Mun siskon ihana mekko

post4

1. Helsinki ja sen vanhat rakennukset on vaan niin cool 2. Mun lemppari kesähattu ja minä 3. Ihana vintage laukku jonka sain "anopilta" lahjaksi 4. Viini-ilta ystävän kanssa

post1

1. Äitin kanssa testaamassa avokado raakakakkua 2. Fiilistelykuva kaverin kämpästä 3. Uggit! Mun täytyy ehkä kans ostaa tommoset.. 4. Aina niin tyylikäs Kiki

post2

1. Meitsie vai mikä hitto se nyt onkaan 2. Mun perus lounas 3. Pyörän tarakalla kesäiltana 4. Silkkijuttuja

post3

1. Käytiin joskus siskon kanssa tosi hyvällä brunssilla Helsingissä 2. Aurinko 3. Mä niin haluisin tommoset biksut! Omisten semmoset joskus mutta jätin ne vahingossa uimahalliin, yhyy 4. Joku kesäinen asu

post6

1. Läksiäisbileinen jälkein (krapula)aamiainen 2. Tais olla just sen aamun fiiliksiä..haha 3. Töitä töitä 4. Helsinki I will miss you 

Semmosta! Huomiseen!

11 comments:

  1. Hei mää ostin ton kalenterin Oulusta suomalaisesta kirjakaupasta pari viikkoo sitten, eli silloin niitä oli ainaki vielä täällä peräkylillä :-D (epäilen kuitenki et se oli viimenen kappale, jes hyvä mä ku ehin) ja siitä kalenterista tulikin mieleen, että se on iha sairaan HIENO. Meinasin instagramissa tägätä sut kuvaan, missä se oli mut sitten en uskaltanu..nössö vai nössö? :---D
    Kiitos kun pidät tätä blogia vieläkin, tykkään tästä niin paljon :-) ja kaiken aina kruunaa biisit mitkä linkkaat, sulla on hyvä musiikkimaku ;-) vieläköhän keksisin jotain kehuttavaa! :D apua tulipa monta hymiötä. ja sekava kommentti, ups

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ihana kommentti!<3 olisit vaan tägänny, olisin vaan ollu tosi otettu ^__^ harmittaa tosi paljon kun noita kalentereita ei oo tilattu tarpeeksi vaikka ilmeisesti kysyntää olisi...

      Delete
  2. Anonymous27/8/14 23:24

    Moikka! Semmosta haluisin kysyy että mitäs meinaat sit tän toisen aussi vuoden jälkeen tehdä? :) jos sun poikaystävä on vielä maisemissa niin meinaatko sinne jäädä? Ja onko se muuten mahdollista muuttaa sinne pysyvästi? Ja hei olis kiva jos tekisit postausta niistä sun muistakin hommista sielä kun aupair jutuista :) itteä kiinnostais just ne toisen vuoden viisumiin oikeuttavat hommat jne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo oikeen varma vielä, koitan luultavasti saada jonkun yrityksen sponsoroimaan mua :-) ja siis joo on kyllä tarkotus jäädä tänne, mutta en oo vielä varma millä viisumilla. Ja tottakai postailen lisää noista hommista kunhan tiedän niistä enemmän :-) Ja se tokan vuoden viisumi on kyl hyvä aihe mistä voisin kirjottaa!

      Delete
  3. Anonymous28/8/14 00:04

    Oliko avokadokakku hyvää?? suolasta vai makeeta? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oikee tykänny siitä ku siinä oli kookoshiutaleita (en voi sietää niitä haha) joten annoin äitin syödä suurimman osan tost kakusta :) mut se oli aika makeeta joo!

      Delete
  4. Anonymous28/8/14 00:43

    sun postaukset piristää aina ihan sikana mun päivää:) kiitos siitä! oot awesome

    ReplyDelete
  5. Anonymous28/8/14 01:10

    mite ooot noi itsevarma? ja tommone positiivinen pakkaus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh no nyt kyllä heitit pahan kyssärin! Kai se on vaan sellanen juttu että positiviinen oravanpyörä rullaa mun elämässä :-D

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!