2014/08/17

photos photos photos

myllysaari14happyjoejunaasema8randomviinilasilauramyllysaari1helsinkikiiabryggahelsinkiimeitsihhelsinkituuliiparihassuakarhupuistosatamassa

Jee moi! Mä hillun tällä hetkellä Singaporen lentokentällä odottamassa jatkolentoa Ausseihin. Pakko sanoa, että piruvie kun on hieno kenttä! Karppialtaita, eksoottinen perhospuisto, suihkulähteitä yms...Helsinki-Vantaa vois vähän ottaa mallia hehe ;-D Mulla on täällä aika pitkä vaihtoaika joten aattelin hetken pyöriskelyn jälkeen varata itelleni hieronnan ja sen jälkeen mennä leffaan (ei maksa täällä mitään, wuhuu!)

Postauksen kuvat on tältä kesältä ja niistä voi ihan selkeesti huomata että oon ollu aika innoissani tosta uudesta laajakulmaobjektiivista kun joka toinen kuva on sillä otettu..mitäs te tykkäätte? Toi on se Sigman 10-20 laajis ja ostin sen mun kaverilta halvalla kun se päivitti omaansa parempaan. En vois olla tyytyväisempi! Oon aina halunnu laajista ja nyt mulla on se ^__^ Mihinköhän obiskaan sitä sitten kehittäisi pakkomielteen?

Eniveis kohta takasin Australiassa! En millään malttais odottaa, enää joku 12 tuntia?! Seuraavat kuulumiset sitten sieltä, adios amigos

12 comments:

  1. Beautiful pictures. :) Looks like you had a lot of fun. :)
    Happy Sunday, Lali

    ReplyDelete
  2. Anonymous17/8/14 19:34

    Ihania kuvia :)! Mistä tuo keskivaiheilla olevan kuvan sinikirjava paita on?

    ReplyDelete
  3. voi Kiki on niin söpö <3 <3
    -Tuuli
    ps. sä oot kans iha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sanos muuta! :--3 joo mä oon iha semi ok

      Delete
  4. Anonymous20/8/14 21:44

    Upeita kuvia taas, tulee sellanen elämästä nauttimisen fiilis x) Ite asustelen tällä hetkellä Saksassa, oon ollu täällä vuoden ja nyt odottelen vastausta yliopistolta et saanko paikan. Mutta vaikken pääsis niin mikäs siinä voihan sitä vaan töitä tehä ja jatkaa seikkailuja :) Kaikkee hyvää sulle Ausseihin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei vitsit, siistiä!! ja joo jos ei nappaa nii sit vaa reppu selkään ja reissaamaan :-) kiitos xx

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!