2014/08/15

old railways, take me away

junaasema4junaasema2unaasema10junaasema9 junalajunaasema11junaasema5junaasema6junaasema3

Bonjour! Eli moro! Oon taas päässy tilailemaan croissantteja ja kahveja ranskaksi kun täällä Belgiassa puhutaan sitä toisena kielenä. Aika hauskaa ollut verestellä vanhoja aivonystyröitä, mutta voin kyllä kertoa että kuuden vuoden opinnot on tainnu mennä aika hukkaan kun ei perusjuttuja enempää muista..time well spend ranskantunneilla :-D

No joo, eksyttiin aika sivuraiteilta (haha osuva ilmaus tähän postaukseen..) sillä mun piti sanoa jokunen sananen eilisistä festareista. Oli ihan kreisikreisi kivaa eikä edes sateen armoille jouduttu vaan hyvistä keleistä saatiin nauttia! Kooks oli tietenkin aivan ylitse muiden, mutta esim. Clean Bandit, Say LouLou, Outcast ja Disclosure veti todella hyvät setit. Vance Joy missattiin aikataulu sekoiluiden takia mikä harmitti suuresti, mutta ensi kerralla sitten :-) Lisää keikkafiilistelyjä sitten omassa postauksessaan kunhan saan filmin teetätettyä ja kännykästä kuvat siirrettyä koneelle. Järkkäriä mulla ei siis ollu mukana sillä sitä ei olisi saanut festarialueelle viedä..ehkä tosiaan parempi niin, olisi voinut olla entinen kamera sen jälkeen haha.

Tänään ei olla pahemmin tehty mitään muuta, kuin yritetty selviytyä valvotusta yöstä kiinalaisen ruuan ja kahvin voimin. Huomenna illalla mulla on sitten lento kohti Australiaa, mutta sitä ennen käydään vielä ostamassa viimeisiä tuliaisia ja käydään yhdessä kirppistapahtumassa. Belgia on ollut mahtava ja kuvia on tullut otettua tuhansia! Sanomattakin selvää että muutama postaus on tulossa..sitä ennen voitte tsekkailla mun instagramia @kristakuparinen ajankohtaisempien kuvien ja kuulumisten tiimoilta. Nyt unta palloon -->

(kuvat Pasilan vanhoilta junaraiteilta ottanut ihana Katarina)

5 comments:

  1. Woaah mitkä kuvat, taas kerran. Oon niin koukussa sun blogiin, huoh :D

    ReplyDelete
  2. EIKÄ! Mäki olin Belgiassa just pari kolme päivää sitte :D Mä en kyllä yhtään tykänny siit paikasta, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis mitä....se oli ihana!!! :D

      Delete
  3. Oon niin kateellinen tosta Kooksista...!!

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!