2014/08/02

Ripsistudio Pilke

ripsetripsistudiopilke3ripsistudiopilke2ripsistudiopilke1

Moikka! Täällä kovalla tohinalla valmistellaan kekkereitä mutta täytyhän sitä lakisääteinen blogitauko pitää hehe. Tulin postailemaan muutamat kuvat mun tän kesän lempparijutusta - mun ripsienpidennyksistä!! Nää on mun mielestä aika kivat vaikka aamulla ärsyttääkin kun ei voi hieroa silmiä ihan antaumuksella ;-D Mun tuttu teki nää mulle ja tarjos samalla teillekin noita vähän edullisemmin. Aikoja varatessa vaan mainitsette, että luette mun blogia niin saatte -10% hinnoista. Aikoja voi varata numerosta 045 1736944 ja ripsistudion facebook sivut löydät täältä.

Hinnat Millalla on seuraavat: uudet ripset 90€, huolto 55-65€

Nyt Krista kiittää ja kuittaa ja korkkaa siiderin, palataan huomenissa! -->


4 comments:

  1. Hehe pakko mainita että seinällä on mun tekemät taulut! Ihan läikähtää sydämessä aina kun nään noista tiloista kuvia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi ei vitsi! siistiä! :--)

      Delete
  2. Anonymous6/8/14 09:10

    Minkä pituset sun räpsyttimet on? :-) Näyttää kivoilta ja ite vähän emmin sitä että minkä pituset sitä ottais :-D Onko sullla muuuten ne klassiset pidennykset vai volyymi? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on klassiset pidennykset, c-kaari ja 11mm :-)

      Delete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!